Maak fans van je klanten

Internet is in deze tijd de belangrijkste bron van informatie. Als je iets wilt weten, zoek je het in de meeste gevallen op via een zoekmachine, zoals Google. Er wordt vanuit gegaan dat bedrijven op internet de kennis delen die ze in huis hebben. Kennis delen kan door content marketing toe te passen. De kern is het aanbieden van relevante informatie, via het juiste kanaal en voor het juiste publiek, om zodoende je doelgroep meer aan je te binden. Kortom binding creëren met je bedrijf, bouwen aan reputatie en autoriteit. Met content marketing zorgt je ervoor dat consumenten en bedrijven je gaan zien als expert in de branche. Het zorgt niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook voor terugkerende klanten; de fans en ambassadeurs van je merk en/of bedrijf.

Hoe dit wij dit zelf?

Strategisch management is onze core business. Vanuit deze specialisatie ondersteunen wij onze klanten tijdens consultancy trajecten. Het is altijd maatwerk op basis van de vraagstukken van de klant. In onze content marketing strategie hebben wij er voor gekozen om veel algemene kennis te delen over het ondernemerschap en het bedrijfsleven.

Wij streven ernaar om een grote groep mensen te bereiken, dit hoeven niet direct ondernemers te zijn. Met onze content willen we onze volgers inspireren en informeren. Daarnaast laten wij regelmatig events, nieuwe opdrachten of workshops terugkomen waar wij direct bij betrokken zijn geweest als expert.

Onze klanten weten wat onze expertise is en onze volgers weten dat wij ons bezighouden met diverse zaken die gerelateerd zijn aan het ondernemerschap. Onze klanten kunnen ons via online en offline media volgen, social media, nieuwsbrieven en columns in vakbladen.